niedziela, 5 maja 2013

Casual dinner ;-)

Today me and T went out for dinner, nothing special but I like our nights out.
I was wearing my new lipstick in pink gossip from rimmel..First I wasn't sure about the colour but now I really really like it, even if its a bit look-at-me ;-)
My new shoes from Miss KG are very comfy and go with most of my outfits.
I am sure they will be the favourite ones this spring / summer season ;-)
Xoxox

Dzisiaj wybraliśmy sie z T na kolacje, nic specjalnego ale ja lubię nasze wyjścia.
Pomalowalam sie nowa szminka z rimmel w kolorze pink gossip... Na początku nie byłam pewna tego koloru ale teraz naprawdę ja lubię nawet jeżeli jest to zwracajacy ma siebie uwagę kolor ;-)
Moje nowe buty z MIss KG sa bardzo wygodne i pasują do większości strojów .
Jestem pewna, ze bedą moimi ulubionymi butami na ten wiosenny/letni sezon.


Shoes - Miss KG
Jeans - M&S
Top - M&S
Ring - Accessorize


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz